Powered By Blogger

Wednesday 22 June 2011

Ya-Ha

Ini karya pertama ku...xsangka aku start be blogging jga wlupun aku dlu mmg rasa xda guna blog ni...tp skg nak try...apa yg best pasl blog ni... n bagi aku...ini start kepada kehidupan baru yg bakal aku lalui,suasana baru,kehidupan baru,kwn baru dan inspirasi baru...wakakakaka...hanya yg berkenaan jak yg fhm...

Malam ni...mmg mlm yg suram...happy dan sedih bercampur skali...apa rsanya tu...klw dlu aku cerita d note nset jak...tp skg i'm gonna try a new way...ntah apa pla yg akan jadi...


So,d mulakan dengan cerita pasl perpindahan kampus...aish..urusan nya...mmg plg ssah...pttla ada pekeliling xle tukar kampus...xmaw ckp...mmg pnat...tp smpi sna...blm taw lg...mgkn lagi teruk...n aku bkan org yg suka berurusan...benda yg bwa byk pikiran..ala...shu~ shu~...p ko jauh2...tp apa bole buat...demi diri sendiri...terpaksa bkorban... hehehehe 

Tapi,xsangka...ada jga benda yg ble jadi kenangan sblm aku mninggalkan UiTM Sabah...kwn2...my kembar 3 org...Juren,Gina,Yuni...smmgnya...drg my sis yg xkan ada pengganti...sbb drg taw smua problem ku n drg pnya problem pn smua aku taw?? Yaka smua?? hahahaha....(plan p Jepun tu kac jadi ahh)....classmate ku...smua nya best2...hehehe...mmg siok men2 ngan drg...n kwn yg byk berbudi ngan aku...xterkira la...Sazlee...hahahaha... Gelanggang basketball tu kita conquer sda! wahahha..xsangka...tu...ble2 JOHAN....hahahaha...pokoknya DIS part 04..mmg JEMPOL!!!!...don 4get me...!!


Skg crta rum8...hahahahah...ini best ini best..sem 1, zamir,bang ngah,usuf, sem 2 pla, ershad,aaron,kiko,hiba,rain,amat, sem 3 pla akim,hiba,hafzan, dan sem skg ni...wlupun 3 ari jak,hiba,rain akim....aku minta maaf klw ada silap dan slah,tersaiko lbih ka apaka,hutang ka...halalkan...ter-owning dota ka...wkwkwkwkw...minta maaf dr ujung rmbut ke ujung kaki...xda niat...cma bermain....kepada smua kwn2 part 4...skali la nak minta maaf wlupn blm raya...hhahaha...trutama c saiful...hahaha...e2la ko,kadaks btul...hahahahaha  :)....kepada saudara ku...Rahman Abdullah,man,jauh aku p man...hahahaha..nnt jmpa d tawau man...


Kepada lecturer2...madam hasmiah,madam norhayati,miss rosfayanti,sir halim,sir saiful,puan oji...jasamu xkan ku lupakan trutama miss rosfayanti dan macik saya,Puan Oji yg byk membntu pasl pindah2 ni...thanx 4 smua ilmu...saya akan gunakan sbaik mgkn...
  
Wakaka...sedih jga rpanya pindah2 ni...mula2 jak xcited brabis...skalinya...


~to be continued~


 

1 comment:

  1. FOOOD! :p
    haha all the best Dewa!.. You take care ok?
    We'll see you again some day! Study hard!, Do ur best! ;)

    ReplyDelete